"Człowiek jest tak dalece osobą, jak ma skryte i samotne życie, którego z nikim nie może dzielić. Jeśli kogoś kocham, będę w nim kochać to, co go najbardziej czyni osobą: milczącą głębię, skrytość, samotność jego osobistego życia, które może przeniknąć i zrozumieć tylko Bóg."


Thomas Merton
"Nikt nie jest samotną wyspą"



wtorek, 14 grudnia 2010

Mechanizmy

Niewiele potrzeba człowiekowi, żeby zaczęły się mu włączać pewne mechanizmy... Można to ciekawie zaobserwować na własnej osobie, w tzw. kryzysowych momentach. Ja, dzisiaj na przykład, spacerując sobie po osiedlu, pomyślałam, że teraz to w sumie wszystko mi wolno... I co?? Nagle poczułam niesamowitą ochotę na...................Coca-Colę............... Oczywiście nie udało mi się jej kupić, bo rozsądek "wziął górę" :). Kupiłam soczek...bo zdrowszy...

Patrzę do swojej książeczki zdrowia i mówię sobie: Olka nie wygłupiaj się!!!!!!!! Hm... Hm... Wybiorę się jutro na uczelnię i spróbuję dostać do neurologa bez kolejki. Może pójdę pogadać z kimś na oddział. Może coś z tego wyjdzie...

Niezły prezent pod choinkę...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz