"Człowiek jest tak dalece osobą, jak ma skryte i samotne życie, którego z nikim nie może dzielić. Jeśli kogoś kocham, będę w nim kochać to, co go najbardziej czyni osobą: milczącą głębię, skrytość, samotność jego osobistego życia, które może przeniknąć i zrozumieć tylko Bóg."


Thomas Merton
"Nikt nie jest samotną wyspą"



wtorek, 15 marca 2011

Źłe sny

Bardzo źle dzisiaj spałam. Już od 3.00 nad ranem kręciłam się w łóżku nie mogąc dalej spać. Ciężko mi też wychodziło "czuwanie", dlatego postanowiłam wstać o 4.00. Wiele rzeczy mnie przysłowiowo "męczy"/"dręczy". Wszystko ma związek z ludźmi... z tym co od nich słyszę... z tym co mi mówią... z tym czego mi nie mówią, a widzę to wyraźnie.

Idę pospacerować...

1 komentarz:

  1. cały czas te złe sny Cię dręczą? : ) uprasza się o rozruch w wpisach: ) pozdro! i to jeszcze całkiem urodzinowe.

    OdpowiedzUsuń