"Człowiek jest tak dalece osobą, jak ma skryte i samotne życie, którego z nikim nie może dzielić. Jeśli kogoś kocham, będę w nim kochać to, co go najbardziej czyni osobą: milczącą głębię, skrytość, samotność jego osobistego życia, które może przeniknąć i zrozumieć tylko Bóg."


Thomas Merton
"Nikt nie jest samotną wyspą"



piątek, 5 listopada 2010

Prezenty

W tym roku nie będę miała żadnych kłopotów z wymyślaniem prezentów bożonarodzeniowych. Dzisiejszego dnia wpadłam w samozachwyt. Długo mi nie przechodziło. Co chwilę wyciągałam i oglądałam. Wyciągałam i oglądałam...

Parę dni temu postanowiła wysłać do laboratorium fotograficznego kilka swoich fotek. Byłam bardzo ciekawa co z tego będzie. Jaka będzie ich jakoś? Otwierając paczuszkę ze zdjęciami przeżyłam szok... Masakra... Cuda... Wyszły genialnie. Jakoś świetna, jak na cyfrówkę. No i te kadry... Marzenie... :)

Muszę zacząć kupować ramki, albumy i drukować foteczki.

2 komentarze:

  1. Czyli co, w ramach prezentu będziesz rozdawała swoje zdjęcia? :)ciekawe... :)
    Pozdrawiam, sister:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie swoje zdjęcie, tylko kawałki siebie... ;) Mojej duszy, mojego postrzegania świata... Wydaje mi się to bardzo ciekawe ;) ...
    Ściskam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń