"Człowiek jest tak dalece osobą, jak ma skryte i samotne życie, którego z nikim nie może dzielić. Jeśli kogoś kocham, będę w nim kochać to, co go najbardziej czyni osobą: milczącą głębię, skrytość, samotność jego osobistego życia, które może przeniknąć i zrozumieć tylko Bóg."


Thomas Merton
"Nikt nie jest samotną wyspą"



sobota, 14 sierpnia 2010

Co można robić w domu?

Od wczoraj jestem sama w domu tzn. jestem ja i mój pies :).

Będąc samej??(nie wiem czy to polsku jest :), trudny ten nasz język ) w domu można robić bardzo dużo ciekawych rzeczy. Zazwyczaj wykonujemy czynności, których nie wypadałoby wykonywać podczas czyjejś obecności. Co by sobie ten ktoś o nas pomyślał... ;) Hehehehehe

Ciekawe czy ktoś zgadłby co ja dzisiaj robię w domu?? Podejrzewam, że nikt... :)



Przyznaję się, że dzisiaj ogłosiłam dzień rolkarza - jeżdżę na rolkach po domu. :) Dawno już nie miałam takiego FUN'u. Odkręciłam hamulec, więc mam dodatkowe atrakcje. :)
Hehehehehehehehe
:)))))))))))))))

A tak to się robi :)



Miłego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz